Poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria 100up
05:31 h
23.12 km/h
Po południu i wieczorem
Na południe od Stolicy

Figura Jana Nepomucena. Konstancin-Jeziorna © LesnyDziad

Most kolejowy na Wiśle w Górze Kalwarii © LesnyDziad

Dojeżdżając do mostu kolejowego w Górze Kalwarii złapałem kapcia i musiałem mocować się z oponą oraz łatać dętkę jednocześnie odpierając ataki setek komarów. Zamiast przebić dętkę gdzieś pod sklepem lub chociaż na asfalcie ja musiałem przebić ją na środku zalanej łąki... Ech...
Tu zdjęcie mostu z innego wypadu
A tu ciekawa notka o samej trasie kolejowej (autobusczerwony.blox.pl)

Najstarszy modrzewiowy kościół na Mazowszu pw. św. Trójcy w Chynowie. Początki parafii to lata 1303-1434 © LesnyDziad

Stacja kolejowa w Chynowie. Koleje Mazowieckie sugerują powrót rowerem... © LesnyDziad

Wracając zrobiłem ponad 60km bez postojów ze średnią podchodzącą pod 30km/h. Całkiem sporo tirów "tam" jeździ. Do mieszkania dojechałem parę minut po północy.

Wolska-Karolkowa-Przyokopowa-Kolejowa-Towarowa-Raszyńska-Filtrowa-Nowowiejska-Plac Zbawiciela-Aleja Wyzwolenia-Aleje Ujazdowskie-Belwederska-Jana Sobieskiego-Aleja Wilanowska-Przyczółkowa-Łukasza Drewny-Konstancin Jeziorna-Słomczyn-Kawęczyn-Góra Kalwaria-Dębówka-Czaplinek-Chynów-Sułkowice-Góra Kalwaria-Baniocha-Piaseczno-Mysiadło-Puławska-Rzymowskiego-Wołoska-Racławicka-Żwirki i Wigury-raszyńska-Towarowa
Dzisiaj zrobiłem prawie 150km rowerem, większość pod wiatr. przynajmniej noc była ciepła.

k o m e n t a r z e

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa byloi