Wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj | komentarze(5)
Kategoria inne
01:23 h
19.32 km/h
Zimowe południe
Przez pierwszą połowę miesiąca było tak ciepło i sucho, że grzechem dla mnie było nie korzystać z takiej jesienno-wiosennej pogody. Wyskoczyłem na rower dopiero jak trochę przyprószyło śniegiem.

Mogiła w Radzikowie © LesnyDziad

Zasolone drogi © LesnyDziad

Droga na Wstawce © LesnyDziad

Turzycowisko zimą. Kampinoski Park Narodowy © LesnyDziad

Mój kompan obwąchuje każdy ślad © LesnyDziad

Zima w lesie. Kampinoski PN © LesnyDziad

dom-Kopytów-Radzików-Zaborówek-KPN-Zaborówek-Wąsy-Pilaszków-Święcice-dom

Licznik nie chciał współpracować. Stopy potrzebują dodatkowej ochrony od zimna.

k o m e n t a r z e
memento
| 22:37 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj eee tam ''pasja''
Sport taki.
ginewra | 22:07 poniedziałek, 23 stycznia 2012 | linkuj Hej, trafiłam tu przypadkiem ale z tego co widzę po przejrzeniu dużej części blog b. sympatyczny a pasja do pozazdroszczenia:)
pozdrawiam ciepło
mentoz | 20:47 wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj Pies nie jest mój.
Najprawdopodobniej mieszka w jednym z nowo wybudowanych domów (wiem chyba dokładnie w którym) pod lasem w Zaborówku. Jakiś czas temu wjeżdżając do lasu "moją ścieżką" natknąłem się na niego - wytresowany, zna komendy, czasem daje się pogłaskać... Za pierwszym razem pozwoliłem przebiec mu ze sobą kilkaset metrów ale nie miałem serca włóczyć go po lesie więc "kazałem" mu zawrócić (mówiłem, że wytresowany;)). Sytuacja się jeszcze powtórzyła.
Dzisiaj zrobiłem kilkukilometrową pętlę w lesie, biegł przy mnie cały czas. Na koniec odstawiłem go na miejsce naszego startu. Miła to odskocznia od wiecznie ujadających za mną kundli z Janówka.
Ot taka historia.

Jedna uwaga - jeśli ktoś po przeczytaniu tego posta spotka pod Zaborówkiem tego psa proszę po ewentualnej przejażdżce odstawić go na miejsce;)

Turzycowisko leży w pobliżu OOS Debły pod Zaborowem.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jacys