Piątek, 7 czerwca 2013 | linkuj | komentarze(2)
Kategoria 100up
05:31 h
20.65 km/h
Wypad z Damianem do Płońska.

Oczywiście do Płońska nie dojechaliśmy. Jak Damian trafnie zauważył: "jeszcze nie zrobiłem tylu kilometrów nigdzie nie będąc". Absolutny marazm turystyczny, fin de siècle, Weltschmerz i niczegoniebędzie. No nic. Co pojeździliśmy to nasze. Dobrze, że deszcz nie padał.
Fort XII Janowski. Twierdza Modlin © LesnyDziad

Wnętrze fortu. Buszowanie tam bez dobrej latarki nie ma sensu © LesnyDziad

Widok na okolicę © LesnyDziad

Stanowisko piechoty. Fort XII © LesnyDziad

Fort, w którym straszy © LesnyDziad

Fort XIII. Błogosławie © LesnyDziad

Wnętrza I © LesnyDziad

Wnętrza II © LesnyDziad

Cerkiew św. Aleksandry w Stanisławowie.(Jedyna wiejska świątynia prawosławna w województwie mazowieckim) © LesnyDziad

Pierwonie cerkiew zaprojektowana przez Jakuba Gaya miała pięć kopuł ... Może obiekt doczeka się małej rekonstrukcji? © LesnyDziad

Elektrownia wodna Dębe © LesnyDziad

Nepomuk z Jabłonny © LesnyDziad

Ostatni raz umawiam się na rower po nocnym bieganiu. Obudziłem się po 25km, a i tak przez pół trasy bolały mnie żebra.

k o m e n t a r z e
memento
| 15:35 sobota, 8 czerwca 2013 | linkuj Nie mam takich umiejętności graficznych żeby zrobić z Ciebie Nepomuka.
Jak na razie jest to pierwszy nasz wspólny wyjazd na którym nic się nie rozleciało w moim rowerze. Przyzwoicie.
Damian | 14:22 sobota, 8 czerwca 2013 | linkuj Od razu chciałem sprostować, mi się tam wypad podobał, bo z Twojego opisu to wyszedłem na straszną marudę ;)
Jakoś niekorzystnie wyglądam na tym zdjęciu, mogłeś mnie (i Nepomuka) trochę podrasować w jakimś programie graficznym, chociaż wymagałoby to raczej potężnej mocy obliczeniowej procesora :P
Jak się trochę ogarnę z pracą (w sensie skończę, jak Bóg da) to się odezwę, można byłoby skoczyć do Pilaszkowa albo do KFC vel Płońska. Tylko rzeczy mało istotne (jeżdżenie, zwiedzanie, robienie zdjęć) trzeba odłożyć na dalszą część wypadu, a zacząć od tego co jest w najważniejsze, czyli piwa :P
pzdr

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziejl