Niedziela, 25 maja 2008 | linkuj | komentarze(4)
Kategoria wypady w teren, inne
03:01 h
20.34 km/h
szybka reanimacja napędu... i wypad na singlespeedzie do KPN.
Na niebieskim szlaku pomiędzy Lesznem a rez.Karpaty w pobliżu mostka minąłem o 5m króla kampinoskiej fauny... całkiem żwawy jak na taką masę;)

k o m e n t a r z e
memento
| 16:13 wtorek, 27 maja 2008 | linkuj ... ale liczy się FUN ;)
ktone
| 15:46 wtorek, 27 maja 2008 | linkuj Sam spotkałem kiedyś dwa łosie (Górne Błota), ale mówiąc szczerze myślałem wtedy tylko o tym, żeby jaknajszybciej zejść im z drogi, bo to faktycznie duże zwierzaki:D Na 28'' da się jeździć, ale czasami jest gorąco:)
memento
| 15:29 wtorek, 27 maja 2008 | linkuj ja miałem szansę :) bydlak robi wrażenie...
pasł się w "rowie" przy szlaku jak go mijałem poderwał się i prawie wbiegł na szlak pod moje koła.. niestety aparatu nie miałem a udało by się jeszcze cyknąć fotkę :/
Mówisz o rowerze z 28" kołami? :D
-kumpel takim śmiga i nawet dawał radę po ciemku na szlaku pomiędzy Mogiłą Powstańców a Palmirami(sporo "terenu", zjazd z Ćwikowej Góry..), oświetlenie z dynama całkiem ładnie oświetlało ścieżkę(na zjeździe musiał wyłączyć żeby nie przepalić żarówek:)).
Tak więc jeździć można wszystkim i po wszystkim byle miało koła..
-Brat(w czerwonym) kiedyś jeździł rowerem ważącym ~30kg, również przejechał powyższą trasę.. teraz uświadomiony jeździ już na Rowerze.
pzdr
ktone
| 12:36 wtorek, 27 maja 2008 | linkuj Pamiętam, jak jeździłem po puszczy na rowerze ojca, 28 koła, oponki wąskie, jedno bardzo szybkie przełożenie, do dziś z Sajkorem zastanawiamy się, jak dałem rade. Ale ja to jeszcze nic, jego brat jeździł na czymś, co nie miało prawa jeździć:D Kiedyś spotkałem w tamtych okolicach grupke Holendrów na rowerach, nie dali mi spokoju, dopóki nie powiedziałem im, gdzie mają szanse spotkać łosie:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obiep