Niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj | komentarze(4)
Kategoria inne, wypady w teren
h
km/h
Kampinoski PN, łosie, szklanka, powrót mroźną nocą...

Nowy rekord wycieczki pieszej z rowerem na plecach!

Na początek kompresor z myjką w Ołtarzewie oraz widowiskowa gleba pod ołtarzewskim parkiem na oblodzonej nawierzchni... To taki mocno bolący prolog.
Przejezdność leśnej drogi w okolicach Mariewa © LesnyDziad

Tu tylne koło zaczęło mnie zbyt często wyprzedzać... © LesnyDziad

Czterokołowcy wypłoszyli całą dziką zwierzynę i w "moim mateczniku" było dzisiaj pusto. © LesnyDziad

Oblodzone szlaki zepchnęły koniarzy na pola i łąki © LesnyDziad

Zestaw przetrwania © LesnyDziad

Pokryta lodem droga Truskaw-Palmiry © LesnyDziad

Próbując ominąć nieprzejezdną drogę trafiłem na łosie. Ten był pierwszy © LesnyDziad

Ten był chyba bossem © LesnyDziad

Tu są dwa kolejne © LesnyDziad

Łosie w kampinosie © LesnyDziad

Pogwiazdorzyły, pogwiazdorzyły i sobie poszły. © LesnyDziad

Palmirska droga byłą tak fatalnie oblodzona, że musiałem iść pieszo... od cmentarza aż do wioski. Oczywiście nie obyło się bez poślizgów i obicia kości ogonowej. Zrobiło się ciemniej i zimniej. © LesnyDziad

Wracam asfaltami. Najprzyjemniej jechało się drogą Janówek-Wiersze-Krogulec. Nie planowałem jazdy po zmroku więc zapomniałem o oświetleniu :/ Gdyby nie białe linie pewnie wylądował bym w rowie © LesnyDziad

Mimo siniaków, obitych łokci i drobnych zniszczeń sprzętowych uważam wyjazd za udany. Następnym razem wezmę ze sobą łyżwy:)

Płochocin-Ołtarzew-Umiastów-Borzęcin-Stanisławów-Koczargi-Lipków-Truskaw-Palmiry-Kaliszki-Janówek-Truskawka-Wiersze-Krogulec-Roztoka-Leszno-Błonie-Kopytów-Płochocin

___________________________________________
Moje podsumowanie roku:

Pierwsza mapka ilustruje wyjazdy do końca 2011 druga do końca 2012 roku.

k o m e n t a r z e
ja | 16:01 piątek, 4 stycznia 2013 | linkuj Bez flesza oczywiscie.
memento
| 10:06 poniedziałek, 31 grudnia 2012 | linkuj Zacny zestaw!
ale po takim survivalu to ja bym co 10m się na tym lodzie przewracał... chyba, że bym zainwestował w śruby do opon i raczki na nogi - wtedy taki zestaw mógłby się przyjąć.

A co do jazdy po tym lodzie: pierwszy i ostatni raz zdecydowałem się wjechać do lasu w taką pogodę.
ASTON86
| 07:56 poniedziałek, 31 grudnia 2012 | linkuj Zestaw przetrwania - to chyba powinno wyglądać tak ;)
Szacunek za jazdę po tym lodzie, mi się zdarza zaliczyć glebę nawet łażąc po lesie z psem, zresztą psu też się zdarza ;) Łosie zacne.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa erwat