Piątek, 14 grudnia 2012 | linkuj | komentarze(10)
Kategoria wypady w teren
h
km/h
Zimowo w Lesie Kabackim

Las Kabacki w Warszawie © LesnyDziad

Nawierzchnia całkowicie ubita i wypolerowana przez spacerowiczów © LesnyDziad

Warszawska nartostrada © LesnyDziad

Pilnują lasu przed rowerystami, a oknem wchodzą im deweloperzy budujący swoje koszmarki. © LesnyDziad

Po świeże piwo.
Dojazd metrem bo zimno. Zrobiłem kółko po lesie i wróciłem Alejami: KEN, Niepodległości, Jana Pawła II i Solidarności. Jazda zimą w korku jest chyba bezpieczniejsza niż latem.

k o m e n t a r z e
ja | 16:06 piątek, 4 stycznia 2013 | linkuj Od dluzszego czasu... Rowerem mozna tam jezdzic tylko po tych szerszych ceprostradach. Oficjalnie wszystkie waskie sciezki(wytyczone poludnikowo) sa tylko dla pieszych i narciazy. Ten konkretny zakaz jest ulokowany na wydmie w okolicy skarpy powsinskiej... Zreszta oficjalnie jest to rezerwat. Na szczescie terenow zielonych w mojej okolicy nie brakuje wiec sie tym laskiem nie przejmuje.
memento
| 11:14 wtorek, 25 grudnia 2012 | linkuj Raczej nic tam nie mieszka.
Jest to jedyny lasek w tej części miasta więc pilnują, żeby przetrwał jak najdłużej.
Jest tylko mały problem: każdego roku do lasu niebezpiecznie zbliżają się kolejne osiedla...
benasek
| 17:08 środa, 19 grudnia 2012 | linkuj Z tym zakazem wjazdu rowerami to przegięcie...
Może jakieś wyjatkowo płochliwe zwierzęta tam żyją i by wyginęły...
tomski
| 11:34 sobota, 15 grudnia 2012 | linkuj KPN jak najbardziej. Świetne tereny do jazdy. Rzadko tam niestety bywam, bo mam daleko (25km dojazdu w jedną stronę...)
memento
| 20:46 piątek, 14 grudnia 2012 | linkuj Nocą każdy las jest ciekawy.
Polecam KPN.
tomski
| 20:03 piątek, 14 grudnia 2012 | linkuj Po zmroku jest nieco ciekawszy, ostatnio w świetle czołówki zamajaczyło mi stadko dzików :)
tajemniczyjogurt
| 20:02 piątek, 14 grudnia 2012 | linkuj No to żadna strata :)
memento
| 19:30 piątek, 14 grudnia 2012 | linkuj Raczej nie. Wszystkie ''ciekawsze'' miejsca są odgrodzone tymi płotkami z powyższych zdjęć.

A prawda jest taka, że ten lasek jest nudny jak flaki z olejem i jeśli by go całkowicie zamknęli to lament podniosły by głównie starsze babcie i rodziny z małymi dziećmi.
tajemniczyjogurt
| 19:19 piątek, 14 grudnia 2012 | linkuj Ale rzeczywiście ktoś pilnuje lasu?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hnawy