Niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj | komentarze(11)
Kategoria inne
03:18 h
20.27 km/h
Żyrardów by night

"Tur - Bos primigenius boianus, przodek bydła domowego, przeżył na terenie rezerwatu Puszczy Jaktorowskiej do roku 1627."

Żyrardowska zabudowa

k o m e n t a r z e
ktone
| 20:58 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj w tygodniu to ja odpadam - uczelnia.. chyba, że jakoś w majówkę:) od czwartku mam wolne, jestem do dyspozycji:)
memento
| 10:26 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj niedzielę mam niestety zapchaną...
a w sobotę nie wypaliło, więc pewnie sam się gdzieś pobujam po KPN albo przełożymy na poniedziałek-wtorek...
ktone
| 09:33 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj No ja też na sobotę mam już plany :/ niedziela by mi bardziej pasowała, to jeśli wam w sobote nie wypali, to pisz:)
memento
| 15:39 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj prawdopodobnie w sobotę jak będzie ładna pogoda uderzamy w zachodnie rejony KPNu... 50/50 asfalt-teren
tempo wysokie nie będzie bo chciałem wyciągnąć znajomych_nieczęsto_jeżdżących.. ok 100km

jeśli sprawa będzie pewniejsza to napiszę więcej szczegółów.
ktone
| 21:12 niedziela, 20 kwietnia 2008 | linkuj Jakby się udało, to pojechałby też z nami Kondziek, ale musi rower kupić ;p
| 19:31 niedziela, 20 kwietnia 2008 | linkuj ja też niestety:/
ale "co się odwlecze to nie uciecze" jak mawiają rzymianie ;)
myślę że może udało by się jeszcze wyrwać 2os z okolicy...
ktone
| 18:05 niedziela, 20 kwietnia 2008 | linkuj Jak bedzie dobra pogoda i troszkę czasu to jedziemy, no i musi też Sisiemu pasować, to pojedziemy we trzech (on ma matury w maju jakoś.. )
memento
| 23:29 piątek, 18 kwietnia 2008 | linkuj ja byłem tam pierwszy raz i przyznam że miło się zaskoczyłem: po pierwsze droga Grodzisk-Żyrardów była bardzo spokojna(ruch niewielki i raczej przyjazny bikerom -chociaż jechałem nią w niedzielę wieczorem, więc może w tygodniu ruch jest większy...) po drugie fajnie jest tak pobłądzić po nieznanym mieście nocą... w Żyrardowie wszystkie ulice są nieomal takie same(jednakowa ceglana zabudowa)..
trzeba by kiedyś powtórzyć wypad... zahaczając o Radziejowice i kawałek Puszczy Bolimoskiej.
wycieczka mogła by być ciekawa..
To kiedy jedziemy? ;)
ktone
| 20:45 piątek, 18 kwietnia 2008 | linkuj przyznam się, że nigdy nie byłem w Żyrardowie rowerkiem... rzut beretem od Puszczy Bolimowskiej, trzeba kiedyś wyskoczyć:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oucza