Czwartek, 7 czerwca 2012 | linkuj | komentarze(4)
Kategoria inne
01:18 h
23.02 km/h
Nocna jazda po obrzeżach KPN

Kampinoskie szlaki nocą © LesnyDziad

Droga do Zaborowa Leśnego. KPN © LesnyDziad

Tradycyjne kółko przez Zaborów, Mariew i Borzęcin.
Zimny ten czerwiec.

Topola lesznowska została ścięta.

k o m e n t a r z e
Ja | 09:51 piątek, 8 czerwca 2012 | linkuj Jeździłem po 23:00. Było zdecydowanie lepiej niż ok 18-19. Komary i ćmy walczą o miejsce przy lampce podczas wolniejszej jazdy, ptaszki śpiewają, psy na wsiach ujadają... i tylko mam nadzieję, że obejdzie się bez złapania kapcia w lesie.

Niestety miałem wczoraj opony na asfalt więc dużo w terenie to nie zabawiłem. Obiecuję poprawę.

Na pierwsze nocne wojaże polecam trasę Palmiry-Truskaw(czasem podświetlają muzeum - fajnie to wygląda w nocy; bezpiecznie - przed północą jeszcze samochody jeżdżą; blisko i nawierzchnia względnie równa - nada się pod każdą lampkę) i szlaki pomiędzy Sierakowem a Łomiankami - najłatwiej spotkać tam człowieka po zmroku (miejscowi wracający z imprez do domu, turyści którzy nie zdążyli wyjść z lasu przed zmrokiem).
Nie polecam drogi Mariew-Truskaw: dużo kurzu i najłatwiej spotkać leśników.
anchor | 08:58 piątek, 8 czerwca 2012 | linkuj Jak się jedzie nocą po lesie (poza tym, że nielegalnie ;), robale śpią/mniej dokazują?
mentoz | 08:22 piątek, 8 czerwca 2012 | linkuj Szkoda, szkoda...
Fajnie, że zostawili jakieś resztki dla "turystów" ale szkoda, że nie pokusili się o ich jakiekolwiek zabezpieczenie bo miejscowe wyrostki lubią w nią kopać i niszczyć tego kikuta.

Zdjęcie
aston86 | 07:58 piątek, 8 czerwca 2012 | linkuj Super fotki, chyba przydałby mi się statyw :) No i trzeba uważać na myśliwych ;)
PS Trochę szkoda tej topoli, chociaż trzeba przyznać, że trzymała się chyba już tylko siłą woli...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzien