Sobota, 5 maja 2012 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria wycieczki kilkudniowe, 100up
06:05 h
19.47 km/h
Majówka 2012
Dzień 2
Zamki i stodoły

Wyspałem się, zjadłem śniadanie i pojechałem dalej:

Piękna pogoda i świetne widoki. To plan na dzisiejszy dzień © LesnyDziad

Skałki w Podzamczu © LesnyDziad

Góra Birów i rekonstrukcja średniowiecznego grodziska © LesnyDziad

Kaplica p.w. św. Jana Nepomucena - główne źródło rzeki Warty © LesnyDziad

Ruiny pałacu kasztelana krakowskiego Stanisława Warszyckiego we Włodowicach. Swego czasu przebywali tutaj Jan III Sobieski i August III Sas © LesnyDziad

Na Górze Jaworznickiej. Dawno nie miałem takiej radochy przy podjeżdżaniu pod górę © LesnyDziad

Ruiny kościoła p.w. św. Stanisława © LesnyDziad

Kuesta Jurajska. Widok na pradolinę Warty. © LesnyDziad

Zabytkowe stodoły w Żarkach © LesnyDziad

Synagoga w Żarkach została wyremontowana i pełni obecnie funkcję Domu Kultury © LesnyDziad

Kościół p.w. św. Idziego w Zrębicach, czyli na szlaku architektury drewnianej © LesnyDziad

Ruiny zamku w Olsztynie © LesnyDziad

"Świetne miejsce na rozpoczęcie nauki latania" - Pomyślał. © LesnyDziad

Było morze... © LesnyDziad

Pożegnanie z Jurą © LesnyDziad

Olkusz-Rabsztyn-Bogucin(świetny zjazd - pionowo w dół)-Klucze-Rodaki-Ogrodzieniec-Podzamcze-Morusy-Kiełkowice-Karlin-Kromołów-Włodowice-Kotowice-Jaworznik(super podjazd)-Żarki(marny schabowy)-Zawada-Suliszowice-Krasawa(zjazd z sakwami po szutrze i leśnej piaskownicy - ciężko było zatrzymać zapakowany rower)-Olsztyn-Częstochowa(jazda nocą z sakwami po tym mieście na długo zapadnie mi w pamięci)-Rędziny-Michałów Rudnicki(nocne rozbijanie się z namiotem po omacku)

k o m e n t a r z e

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa hwala