Wtorek, 24 stycznia 2012 | linkuj | komentarze(2)
Kategoria inne, wypady w teren
h
km/h
Zimowa pętla w Puszczy Kampinoskiej

Trasa bardzo przyjemna. Na asfalcie mokra chlapa ale w lesie miły śnieg i zdradliwie zamarznięte kałuże.

Drewniany domek w Janówku © LesnyDziad

Kapliczka w lesie - uroczysko Zielona Karczma © LesnyDziad

Mostek nad Kanałem Zaborowskim pomiędzy Debłami a Kilianką © LesnyDziad

Krzyż upamiętniający bitwę pod Budą Zaborowską, stoczoną w dniu 14 IV 1863 r. podczas Powstania Styczniowego - Ławska Góra © LesnyDziad

Dąb Wiktor - Zasadzony przez mieszkankę nieistniejącej już wsi Ławy © LesnyDziad

Tabliczka zamieszczona przez ostatniego mieszkańca zlikwidowanej wsi © LesnyDziad

Więcej informacji w opisach zdjęć.
Innym rowerem i bez licznika. Dystans z map.
Tylne koło dziwnie trze i ciężko się jechało.

k o m e n t a r z e
ja | 22:16 poniedziałek, 13 lutego 2012 | linkuj to co widziałem to jedno, to co sfotografowałem to drugie ;)

Zresztą tych wsi już nie ma, więc spod liści i krzaków sterczą tylko resztki studni i wejścia do piwnic - ziemianek.

PS No dobra, zostało jeszcze trochę opuszczonych i zdewastowanych domów... może to będzie temat jakiejś mojej innej wycieczki.
mors
| 21:40 poniedziałek, 13 lutego 2012 | linkuj Świetny temat (mój ulubiony), tylko coś mało tych wsi...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dziej