Niedziela, 30 października 2011 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria inne
02:30 h
19.98 km/h
Jesienny wyjazd niedzielny

Dzięki temu, że doba ma dzisiaj 25 godzin mogłem pozwolić sobie na krótki wypad do Janek po dętkę do roweru. Po drodze w związku z otaczającą aurą i zbliżającym się świętem zajrzałem na cmentarz na pobliskim Koszajcu(byłem tam już nieraz) o który wreszcie ktoś zadbał: uporządkował poprzewracane nagrobki, sprzątnął, uzupełnił brakujące cegły w murze. Później pojechałem do Brwinowa. Niestety do miasta nie wjechałem bo przez Euro2012 zburzyli mi drogę i mostek i będą teraz jakąś autostradę budować. Więc przez pola i miedze pojechałem do Parzniewa. Stamtąd obok bazy cyrkowej do Pruszkowa gdzie odkryłem pomnik upamiętniający przemarsz 1 Armii Wojska Polskiego oraz oswobodzenie Pruszkowa spod okupacji. Następnie przez Granicę dojechałem do Komorowa gdzie najpierw zgubiłem się w gąszczu bliźniaczych uliczek, a później zgubiłem się na łąkach pod lasami Sękocińskimi. Sporo niepewnej azymutacji, skręcania w lewo i w prawo na zmianę, a i tak po 40min wyjechałem w tym samym miejscu z którego ruszałem na podbój leśnych skrótów. Więc szybko znanymi już drogami do Suchego Lasu(po drodze mijając odnowione i zadbane okolice Zalewu Komorowskiego z alejkami i placem zabaw dla najmłodszych) i Janek. Powrót przez Pęcice i Pruszków(Wizytacja kolejnego już dzisiaj odnowionego parku - Parku Kościuszki. Alejki fajne, odrestaurowany pobliski pałac Sokoła wygląda dobrze).

Stary cmantarz na Koszajcu © LesnyDziad

Lenino - Warszawa - Berlin © LesnyDziad

Łąki gdzieś za Komorowem © LesnyDziad

Fontanna przed Pałacem Sokoła w Pruszkowie © LesnyDziad

Pałac Sokoła w Pruszkowie © LesnyDziad

Płochocin-Krosna-Koszajec-Parzniew-Pruszków-Komorów-Sokołów-Wypędy-Janki-Sokołów-Pęcice-Pruszków-Domaniew-Płochocin

k o m e n t a r z e

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asudo