Niedziela, 7 sierpnia 2011 | linkuj | komentarze(3)
Kategoria 100up, wycieczki jednodniowe
05:46 h
24.23 km/h
Pułtusk 2011
Po dwóch latach dojechaliśmy z Damianem do Pułtuska. Tradycyjnie z małymi przygodami.

Fort III Pomiechówek © LesnyDziad

Dom Polonii w Pułtusku © LesnyDziad

Zamek Biskupów Płockich w Pułtusku © LesnyDziad

Jeszcze jedno zdjęcie dziedzińca przebudowanego pułtuskiego zamku © LesnyDziad

Rower i armata :) © LesnyDziad

Widok znad Narwii © LesnyDziad

Wzgórze zamkowe w Pułtusku © LesnyDziad

Przekrzywiony kadr z wieżą ratuszową z XVI w © LesnyDziad

Rynek nie zmienił się od czasów kręcenia pierwszego odcinka "Alternatywy 4" © LesnyDziad

Kamienice przy rynku © LesnyDziad

Kolegiata z XV w (przebudowana w stylu renesansowym w XVIw) © LesnyDziad

Na najdłuższym rynku w Europie © LesnyDziad

Ratusz, w tle widać Dom Polonii © LesnyDziad

Nepomuk nad kanałem © LesnyDziad

Zużyte klocki © LesnyDziad

Płochocin-Zaborówek-Łubiec-Grochale-Modlin-Nowy Dwór Maz.-Pomiechówek-Psucin-Nasielsk-Winnica-Golądkowo-Pułtusk-Golądkowo-Nasielsk-Pomiechówek-Nowy Dwór Mazowiecki

małe przygody:
-prawie zostałem rozjechany przez pędzący samochód(trzeba mieć dużo kompletów kół albo mało wyobraźni żeby wyprzedzać rowerzystów przejeżdżając przez sterczącą wysepkę na środku drogi)
-byłem na miejscu zbiórki przed Damianem;)
-musiałem wymienić klocki hamulcowe - stare zbyt szybko zdzierały obręcz;)
-zatarłem łożyska w korbie
-urwałem wentyl
-przemokłem
-testowanie nowego siodła na odcinku 140km to średni pomysł

k o m e n t a r z e
Anonimowy aston86 | 15:58 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj Chyba nie będą tego zamku tynkować? :D O Sierpcu już parę razy myślałem, tylko trochę boję się odległości, ode mnie w jedną stronę jest zależnie od wariantu trasy od 100 do 115 km... można się zmęczyć :) Chociaż w sumie zaryzykować można :)
memento
| 14:53 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj Mogłeś jednak wziąć przynajmniej jedną lampkę. Wiem, że pioruny trochę oświetliły Ci drogę ale mimo wszystko...

No to do zobaczenia w Grochalach przed atakiem na Ciechanów

edit:
Tak wygląda teraz zamek
Może zamiast Ciechanowa Sierpc?
Anonimowy aston86 | 13:47 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj Ja dojechałem na sucho... do mostu w Modlinie :) Na resztę drogi spuszczę zasłonę milczenia, wystarczy powiedzieć, że koło poligonu w Grochalach zatrzymała się jakaś furgonetka, a bliżej nieznany mi kierowca dopytywał czy mnie nie podwieźć, chyba musiałem wyglądać wyjątkowo żałośnie (mam nadzieję, że nie chodziło mu o nic zdrożnego, na wszelki wypadek odmówiłem :P ). Wypad super, trzeba będzie jeszcze zaliczyć Ciechanów. Życzę trochę lepszej pogody w drugiej połowie tygodnia, pzdr.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa degot