Poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj | komentarze(5)
Kategoria 100up, wycieczki jednodniowe
05:13 h
19.85 km/h
Do Łodzi
Spod Warszawy przez Ostrołękę i Szczecin na Piotrkowską.

W skrócie:
Korzystając z braku porannych opadów, na przekór temu czym straszyły pogodynki wybrałem się na wycieczkę. Przez cały czas towarzyszył mi wmordewind. Na trasie Łowicz-Łódź dostałem mandat za "jazdę na rowerze bez trzymania conajmniej jednej ręki na kierowniku". Policjant zdziwił się lekko, że mam odwagę jechać po trasie po której pędzą tiry i doradził objazd przez wsie. Posłuchałem się mądrej rady i zacząłem błądzić po okolicznych polach, sadach i wioskach. Wyjechałem na trasę po czterdziestu minutach 3km dalej od miejsca w którym z niej zjechałem. Opłacało się. Przejeżdżam przez Głowno(Prawdopodobnie miasteczko z najmniejszą siecią komunikacji miejskiej w Polsce. Mają tam jedną linię autobusową i dwa autobusy.). Dalej już przez rozmaite wsie ochrzczone dziwnymi nazwami pamiętające walki Armii Łódź we wrześniu 1939 r. W okolicy Wzniesień Łódzkich zaczęły wyprzedzać mnie motyle. Do miasta dojeżdżam wykończony pogodą i ciągłym wiatrem. Przejazd przez miasto i szybko na pociąg powrotny.

Zamek Łowicz © LesnyDziad

Rzut oka na ruiny w łowickiego zamku © LesnyDziad

Pradolina Warszawsko-Berlińska © LesnyDziad

Wreszcie Łódź © LesnyDziad

Pomnik Kościuszki - Łódź © LesnyDziad

Ulica Piotrkowska - Łódź © LesnyDziad

Mural - Łódź © LesnyDziad

Sochaczew-Kozłów Biskupi-Łowicz-Krępa-Domaniewice-Długa Wieś-Ostrołęka-Głowno-Dmosin-Szczecin-Lipka-Sierżnia-Boginia-Natolin-Nowosolna-Łódź
Warszawa Zachodnia-Tamka

I na koniec, pamiątka z wycieczki:
Za 'Jazdę na rowerze bez trzymania conajmniej jednej ręki na kierowniku' © LesnyDziad

i zapisane z błędem:D
Dobrze, że nie za prędkość;)

k o m e n t a r z e
memento
| 20:32 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj siwy-zgr A dzieją, dzieją. To była moja pierwsza rowerowa wizyta w tym mieście. Jak tylko pozbędę się traumy po dyskusji z Panem Policjantem to może zawitam tam rowerem jeszcze raz...

benasek :) Wysłać Ci do Berlina?
benasek
| 18:54 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj Kurna, zapomniałem już, że dawałem tu koment! Nieźle, brak lecytyny...
siwy-zgr
| 18:46 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj Nie wiedziałem, że za jazdę bez trzymanki wlepiają mandat :) Dobrze wiedzieć, że takie cuda dzieją się w Łodzi ;)
Anonimowy tchórz | 14:28 poniedziałek, 18 lipca 2011 | linkuj Też mi się podoba.
Ja czekam, aż z tym zamkiem coś wreszcie zrobią. Miastu przydałaby się taka (lepiej rozpromowana) atrakcja.

Garść linków przy okazji:
benasek
| 21:15 sobota, 16 lipca 2011 | linkuj Ciekawa forma zapisu nr telefonu na pierwszej fotce 66 77 zamek, czyż nie prosta?
Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lkazd