Piątek, 29 kwietnia 2011 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria 100up, wycieczki jednodniowe
08:04 h
21.51 km/h
Wschodnie Mazowsze

Kilka minut po 13:00 wysiadam z pociągu w Mrozach. Cel prosty: Wycieczka do Drohiczyna. Ostatni pociąg powrotny mam ok 17:45 z Platerowa albo 21:45 z Siedlec. Oczywiście, na żaden z nich nie zdążyłem i noc spędziłem na dworcu w Siedlcach.
Dworzec niestety nie jest czynny całodobowo i w czasie "przerwy technicznej" musiałem przenieść swoją noclegownię na zewnątrz.

Szlak Doliny Liwca © LesnyDziad

Pałac Ogińskich w Siedlcach © LesnyDziad

Ratusz barokowo-klascystyczny zwany Jackiem © LesnyDziad

Siedlce. Jedna z wielu kamienic © LesnyDziad

Więcej informacji w opisach zdjęć(dostępnych po kliknięciu).

Wycieczka bardzo udana. Pogoda super(kilka razy minąłem się z deszczem, uciekłem burzy). Fajne tereny i na 100% jeszcze tam wrócę.

Mrozy(na dzień dobry wóz drabiniasty ciągnięty przez konie)-Kałuszyn-Liw(straszy tam żółta dama)-Węgrów-Brzozów(zostałem przez miejscowych zaproszony na wódeczkę)-Sokołów Podlaski-Repki-Drohiczyn(miejsce koronacji jedynego króla w dziejach Rusi)-Siemiatycze-Sarnaki-Platerów-Łosice-Mordy-Siedlce(w miejscowym kościele odkryto obraz El Greco i dla odmiany poczęstowano mnie wódeczką)

k o m e n t a r z e

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa serwo