Niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj | komentarze(4)
Kategoria 100up, wycieczki jednodniowe
05:23 h
22.57 km/h
Wycieczka do Warki

Wstałem rano, rzuciłem okiem na możliwości skomunikowania się z jakimś pociągiem który wywiezie mnie możliwie najdalej od stolicy i po chwili już jechałem rowerem do Pruszkowa.
Oczywiście wyjechałem za późno i musiałem krzyczeć do konduktora żeby beze mnie nie odjeżdżali. Wysiadka w Skierniewicach. Cel: jechać na wschód do najbliższej linii kolejowej. Pogoda super, krajobraz też. Jechało się bardzo przyjemnie. A zrobienie kilkudziesięciu kilometrów przez "wieczny sad" jest ciekawym doświadczeniem. "Sad, wieś, sad, sad, sad, wieś, saaaad, miasteczko, sad, sad, sad."

Płochocin-Pruszków-[pociągiem]-Skierniewice-Nowy Kawęczyn-Kurzeszyn-Rawa Mazowiecka-Biała Rawska-Wilków-Mała Wieś(Pałac - podobno jeden z najpiękniejszych na Mazowszu)-Belsk Duży(w miejscowym kościele znajduje się tablica poświęcona płk. Janowi Kozietulskiemu pochowanemu tu dowódcy słynnej szarży szwoleżerów pod Somosierrą)-Grójec-Jasieniec-Laski-Warka

Dworzec w Żyrardowie © LesnyDziad

Warka - Pomnik Lotników © LesnyDziad

Warka - Rynek © LesnyDziad

Warka - kolejny Pomnik Lotników © LesnyDziad

Na koniec jeszcze 4km po Warszawie.

Rower zaczyna strzelać. Po ostatnim wypadzie w teren chyba za bardzo nadwyrężyłem napęd i szykuje się wymiana.

k o m e n t a r z e
ktone
| 12:21 poniedziałek, 18 kwietnia 2011 | linkuj Chodził mi o formę robienia wpisów:) a czy noga podaje to inna sprawa :)
memento
| 11:27 poniedziałek, 18 kwietnia 2011 | linkuj Do 'formy' to jeszcze dużo brakuje. A co do wypadu... powiem tak: Dużo jeszcze do zobaczenia.
skibabike
| 11:27 poniedziałek, 18 kwietnia 2011 | linkuj W zasadzie z wiatrem cały czas , luzik .
ktone
| 11:17 poniedziałek, 18 kwietnia 2011 | linkuj Dobry wypad i konkretna relacja foto. Wracasz do formy:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ralne