Wtorek, 12 maja 2009 | linkuj | komentarze(5)
Kategoria wypady w teren
01:30 h
25.60 km/h
KPN po deszczu

Szybki wypad przed zajęciami: fajna pogoda, ciepło, a w lesie zielono i wilgotno.

Spłoszone: sarna i lis

k o m e n t a r z e
SCRUBBY
| 00:32 piątek, 15 maja 2009 | linkuj Jestem za! Dziś spłoszyłem łoszę (ale najpierw zapozowała do foto) :-)
memento
| 00:11 piątek, 15 maja 2009 | linkuj no niestety...
pośmigaliśmy dzisiaj(zresztą spontanicznie) więc weekend mam już zajęty..
Jak coś się będzie dziać(czyli wygospodaruję czas) to nie omieszkam dać wcześniej info;)
Może uda się sklecić jakąś ciekawą trasę... może nawet zebrało by się więcej osób(co jest stosunkowo bardzo możliwe;))
SCRUBBY
| 23:26 wtorek, 12 maja 2009 | linkuj Eeeeee.... no dziś to już prawie legalnie ;-)

W piątek do fabryki muszę lecieć , choć może... może... Pojutrze będę wiedzieć co z piątkiem;-) W sobotę mam Masę na Autyzm w Warszawie i zabezpieczam tę imprezę jako ratownik przedmedyczny -> Zapraszam na Pola Mokotowskie. A jeżeli przełożycie wypad na niedzielę z rańca - jestem na 100% Wasz.
memento
| 18:16 wtorek, 12 maja 2009 | linkuj dzisiaj też było nielegalnie...

najczęściej przez Zaborów/Zaborówek czyli jak tak teraz patrzę chyba twoje rejony... albo jadę przez Zaborówek do Zielonej Karczmy(chociaż ostatnio znalazłem fajne ścieżki w okolicy poza szlakami i muszę je przetestować), albo przez Zaborów i Górne Błota(dawno mnie tam nie było:/)

rzadko planuję wypady ale w weekend(a raczej: piątek rano) na 99,9% wyskoczę do KPN pokręcić się po "wydmach"(Zaborów Leśny -Palmiry -Dąbrowa leśna i niebieski szlak w stronę Kromnowa, powrót przez Górki) z kumplem... jak masz czas i chęci to zapraszamy. Nie wiem tylko jak z formą tego osobnika... więc może być wolno
SCRUBBY
| 16:29 wtorek, 12 maja 2009 | linkuj Byłem w KPN jeszcze w czasie deszczu. Mżawki raczej... Popierdółki takiej z nieba... Było fajnie, choć jeszcze wczoraj nielegalnie ;-)

Którędy wbijasz się do KPN'u najczęściej?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oprze