Sobota, 21 marca 2009 | linkuj | komentarze(2)
Kategoria wypady w teren, inne
04:16 h
18.92 km/h
21 marca... idealny dzień na krótką wycieczkę rowerową.
W planach miałem jakąś krótką trasę na dobry początek wiosny. Rano pogoda przez okno wyglądała na znakomitą, po zwleczeniu się z łóżka okazało się że wieje straszliwy wicher :/ Trudno, kręcenie było dzisiaj nieuniknione...
Kierunek Pruszków(trochę na około) z wmordewindem, w samym mieście trochę poplądrowałem i zostawiłem część spodni na jakimś sterczącym z ogrodzenia gwoździu:/ Trudno, zachciało mi się wiosny to będę miał trip z wentylowanymi ciuchami. Z Pruszkowa przez Piastów i Opacz w kierunku Komorowa i Suchego Lasu. Terenozja i skakanie po ambonach. Później prosto do Walendowa, trochę obcowania z przyrodą. Przez Nadarzyn(zgroza, nie ma gdzie zjeść i napić się gorącej herbaty!!) W Lasy Chojnowskie i ciekawym singletrackiem do Podkowy Leśnej... trochę błądzenia i powrót do domu.

k o m e n t a r z e
mentos | 15:45 sobota, 28 marca 2009 | linkuj a jeżdżę, chociaż to już ich ostatnie dni...
przejechały ok 6-7tys km i zrobiły się z nich "szmaty". Ale nie narzekam -jak za tę cenę to były OK.
Galen
| 08:37 sobota, 28 marca 2009 | linkuj Widzę, że też jeździsz w Krukach. Moje już ledwo żyją ale ten sezon jeszcze chyba przetrzymają :]

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iedza