Sobota, 14 marca 2009 | linkuj | komentarze(4)
Kategoria inne
01:44 h
20.41 km/h
Test statywu
Po południu przy pierwszych tegorocznych -autentycznie ciepłych- promieniach zachodzącego słońca, umyłem i przesmarowałem swojego welocypeda.
Sen zimowy mu nie służy.. biedaczek sflaczał z przodu i się wybrudził jakimś czarnym syfem. Na szczęście wodaszmatkaipompka pomogła.
A że do końca doby zostało jeszcze parę godzin, a i temp była wyjątkowo wysoka(+4*C) więc zrobiłem rundkę po okolicy testując przy okazji nowy nabytek...

Parafia Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Rokitnie [Wikipedia]

Ratusz w Błoniu projektu Henryka Marconiego [Wikipedia] [Blonie.pl]

Pałacyk w Passie [Wikipedia] [Polskie Zamki]

test zakończył się niespodziewanie szybko sabotażem ze strony baterii

k o m e n t a r z e
mentos | 08:40 środa, 18 marca 2009 | linkuj pro chyba...
ktone | 07:31 środa, 18 marca 2009 | linkuj no no, ja już się zapisałem, ale najwyżej wyślę im maila, żeby przemianowali mnie na gościa z Czarnego Lądu:] jaką kategorię bierzesz?
mentos | 21:18 wtorek, 17 marca 2009 | linkuj tylko to z Błonia ładnie wyszło... "Rokitno" jest oświetlone zwykłą lampą uliczną(o zgrozo), kościół w Błoniu nie ma w ogóle iluminacji:/, w Passie mieszkają jacyś ludzie więc też oszczędza się na oświetleniu, Pilaszków podobnie jak Rokitno...
mogła by wyjść całkiem przyjemna fotka pałacu w Lesznie ale padły i właśnie wtedy baterie:/
A co to WPR: widziałem już... zwlekamy z zapisami bo trzeba wymyślić jakąś fajną nazwę teamu... wysłałem info Sajkorowi na GG i 4kumplom... trzeba zniszczyć NR ;)
Pierwszy pomysł na nazwę to spontan Lotnika: "Dziki z Afryki" czy jakoś tak;)
ktone | 19:36 wtorek, 17 marca 2009 | linkuj ładne zdjęcia, szczególnie to z Błonia

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sciuz