Sobota, 21 listopada 2015 | linkuj | komentarze(1)
Kategoria wypady w teren, imprezy rowerowe
03:29 h
13.16 km/h
TInO Nawigator 2015
Etap rowerowy

Za długo zamarudziłem na trasie pieszej (40km), za długo siedziałem na przepaku, za szybko zapadł zmrok, za dużo deszczu spadło i za szybko padło mi oświetlenie. Błędnie założyłem że 5h na 50km rowerem po zmroku to wystarczająco dużo. Błędnie zaatakowałem trudne nawigacyjnie punkty zamiast od razu pojechać na asfaltową pętlę po dostępniejsze z siodełka. Spacer przez bagno z rowerem na plecach utwierdził mnie w tym przekonaniu. Niezłe doświadczenie na przyszłość - na trudniejszych nawigacyjnie imprezach trzeba wziąć pod uwagę możliwość, że nie idzie się po komplet punktów... w pewnych sytuacjach :)
Świetna impreza!

Krajobrazy okolic Mińska Mazowieckiego - ChmielewNa trasie X Nawigatora, gdzieś na poluKompas i mapa

Spłoszone kilka stad saren, a na nocnej pętli również parka łosi.

k o m e n t a r z e
mwoleyko
| 12:21 poniedziałek, 23 listopada 2015 | linkuj Dokładnie, komplet punktów nie jest zawsze najważniejszy, aha i propsy za świetne ujęcia :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losic