Sobota, 4 kwietnia 2015 | linkuj | komentarze(3)
Kategoria inne
h
km/h
Nocne kółko po Służewcu i Wyczółkach
Miasto wymarło.

Wagon spalinowy SD-80. Swego czasu najszybszy pociąg w Polsce. Takie peerelowskie Pendolino. Stoi i rdzewieje © LesnyDziad
Graffiti na dworcu Warszawa Główna
Graffiti na dworcu Warszawa Główna © LesnyDziad
Wymarłe miasto
Wymarłe miasto © LesnyDziad

Na koniec spadł śnieg.

k o m e n t a r z e
oelka
| 21:44 środa, 8 kwietnia 2015 | linkuj Jak OM znalazł się w MuzKolu na początku lat 70. XX wieku był sprawny i z pełnym wyposażeniem. Wystarczyła zbita szyba i kilka miesięcy postoju najpierw na Odolanach, a potem już po rozkradzeniu całe lata w magazynie MK na Czystem koło Warszawy Zachodniej.
Teraz trzeba odbudowy na którą muzeum nie ma pieniędzy. Może kiedyś, jak zmieni się sposób funkcjonowania tej placówki...
memento
| 21:25 sobota, 4 kwietnia 2015 | linkuj Wiedziałem, że pociąg (można tak o tym pisać?) / wagon motorowy jest włoskiej produkcji ale nie wiedziałem, że pochodzi z tej samej fabryki...
W sumie fajna klamra w historii polskiego kolejnictwa. Jakby jeszcze wyremontowali ten wagon i zaparkowali kiedyś obok ED250.

Dzięki za cenną wiedzę ;)
oelka
| 20:22 sobota, 4 kwietnia 2015 | linkuj SD80 jest całkiem bliskim, starszym krewnym Pendolino. Wagony motorowe typu OM powstawały bowiem w latach 40. i 50. XX wieku w tych samych zakładach we Włoszech, które później rozpoczęły produkcje zespołów elektrycznych popularnie nazywanych Pendolino.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieral