Środa, 26 listopada 2014 | linkuj | komentarze(2)
Kategoria wypady w teren
03:13 h
18.48 km/h
Wczoraj była 250 rocznica koronacji Stanisława Augusta Poniatowskiego, więc wyskoczyłem dzisiaj do lasu trochę odpocząć...

Żółty szlak w KPN

Żółty szlak w KPN z Truskawia do Zaborowa Leśnego

Czerwony szlak w KPN pomiędzy Wierszami a Roztoką

Najpierw Łosiowe Błota, później z Truskawia żółtym szlakiem do Zaborowa Leśnego, zielonym do Karczmiska i czerwonym do Roztoki. W lesie pusto. 3 stadka saren. Śnieg nieudolnie próbuje prószyć.

k o m e n t a r z e
memento
| 19:01 piątek, 28 listopada 2014 | linkuj Bez przesady. Więcej niebezpieczeństw czyha na nas w ciągu dnia na ulicy w środku miasta. Nocna jazda zawsze działa kojąco na mój układ nerwowy - w zasadzie nie ma żadnych zbędnych bodźców. Cisza i spokój. Czasem ciśnienie podniesie kilka dzików wbiegających pod koła ale porównał bym to do zajechania drogi przez niedowidzącą siedemdziesięciopięcioletnią kobietę w starym Daewoo.

Twoja okolica ma więcej uroku niż płaskie Mazowsze więc tym bardziej zachęcam do eskapad. Można się miło zaskoczyć, a czasy psychopatów-gwałcicieli czyhających za każdym drzewem z siekierą chyba już minęły...
;)
Sandi
| 21:15 środa, 26 listopada 2014 | linkuj fajne ostatnie zdjęcie :) ja tam po lasach nawet w dzień sama nie jeżdżę bo się boję :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa agien