Sobota, 26 lipca 2008 | linkuj | komentarze(4)
Kategoria 100up, wypady w teren
05:01 h
20.38 km/h
Plądrowanie Kampinoskich fortyfikacji...

...z Sajkorem. Początkowo mieliśmy tylko trochę pojeździć w terenie i pojechać nad Wisłę.. Będąc w Łomiankach stwierdziliśmy że warto coś przegryźć, jak już znaleźliśmy sklep to stwierdziliśmy, że na ulicy nie będziemy jeść i pojechaliśmy w kierunku Dziekanowa, rozglądając się i szukając jakiejś polanki... ostatecznie dojechaliśmy do Czosnowa(czyli "o wiele za daleko").. a skoro tu jesteśmy do dlaczego by nie zjeść 'obiadu' siedząc na miejscowych fortyfikacjach...? i w ten sposób odwiedziliśmy jeszcze kilka "sąsiednich"...

Fort V Czosnów

Krzyż na szczycie wysadzonego Fortu VI Małocice... jednego z najbardziej zniszczonych i najrzadziej "odwiedzanych" fortów zew. pierścienia Twierdzy Modlin

Prochownia w Borze Kazuńskim

Fort VII Cybulice

k o m e n t a r z e
LeśnyDziadosław | 21:55 poniedziałek, 1 grudnia 2008 | linkuj miejscówki zaiste świetne... ogólnie KPN bogaty jest w miejsca warte uwagi...
polecam przejrzeć internetowe fora i galerie "bunkrowców", "odkrywców" itp...
można zobaczyć sporo ciekawych zdjęć... ja nie wrzucałem wszystkich bo bym zamulił Bs.pl
a swoją drogą chyba w maju robiłem rowerowe nocne wycieczki do bunkrów, fortów i innych zapomnianych zaszłości ukrytych gdzieś w lesie z dala od szlaków.. chyba kilka fotek trafiło na Bs...

polecam i pozdrawiam się..
vanhelsing
| 19:54 poniedziałek, 1 grudnia 2008 | linkuj Super miejscówki, szkoda, że tak daleko mam do nich :P
memento
| 23:04 niedziela, 28 września 2008 | linkuj zapraszamy ;)
mało fotek tu wrzuciłem(leń jestem) ale napstrykałem ich prawie 1GB
więcej info(i fot) o tych miejscach znajdziesz wpisując w Googlacza "KPN forty"... pod Warszawą(oprócz fortów systemu Twierdza Warszawa) jest pełno bunkrów, schronów, fortów z czasów carskich, PRLowskich jednostek wojskowych... wszystko opuszczone i czekające na potencjalnych "odkrywców"
Polecam zwłaszcza zewnętrzny pierścień fortów Twierdzy Modlin(patrz powyższe fotki) i sąsiadujące z nimi porozrzucane po lesie prochownie, latryny... opuszczone dziwolągi
-mamy też pod nosem "schron nuklearny"(vide Atomowa Kwatera Dowodzenia)

Chyba jeszcze gdzieś na blogu mam jakieś fotki takich obiektów..

pzdrower
mavic
| 18:21 niedziela, 28 września 2008 | linkuj Ale fajne bunkry. Muszę się tam kiedyś wybrać.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa osiez