Poniedziałek, 7 lipca 2008 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria 100up, wycieczki kilkudniowe
05:28 h
20.09 km/h
Rowerem wzdłuż wybrzeża...
Dzień 5

Widok na jezioro Gardno(w tle widać Rowokół):

...gdzieś w Słowińskim Parku Narodowym...

Smołdzino:

pozostałości po przejściu Armii Czerwonej... naszych "wyzwolicieli"

i jedziemy dalej... kierujemy się na Łebę, w Wicku obiad(wreszcie) i odbijamy na Puck...
przerwa na snickersa po jakimś podjeździe:

wiatrak:

i znowu cała seria podjazdów[i zjazdów xD], z Żarnowca do Krokowej jeden wielki zjazd, praktycznie bez pedałowania -można odpocząć i oglądać panoramę okolicy... ale ponieważ my jechaliśmy nocą to musieliśmy się zadowolić czujnym obserwowaniem nierównego asfaltu przed rowerem i sporadycznym spoglądaniem na migające światło latarni morskiej na Rozewiu... później kolejne zjazdy i podjazdy(to była najdłuższy dystans dzienny dla Zygi i to on najgłośniej wyklinał każdy podjazd, znak drogowy, dziurę w jezdni, "gorszy" gatunek asfaltu)... i trasa przez wsie do Władka.. egipskie ciemności i migająca w oddali latarnia morska xD

po drodze mijamy jeszcze ciekawy pomnik w Môłé Starzno

i wreszcie dojechaliśmy... :D od razu wbijamy się do pierwszego lepszego sklepu i kupujemy wszystko czym można zwilżyć gardło(ostatni łyk wody popełniliśmy 30km wcześniej)

Teraz jeszcze tylko błąkanie się po mieście i szukanie miejsca do rozbicia naszego "domu"... w końcu znaleźliśmy jakieś pole namiotowe -od momentu w którym opuściliśmy sklep, aż do powrotu do namiotu późną "nocą" nie spotkaliśmy nikogo trzeźwego...

Rowy-Smołdzino-Żelazo-Główczyce-Wicko-Strzeszewo-Choczewo-Żarnowiec-Krokowa-Łebcz-Władysławowo

k o m e n t a r z e

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ntrum