Niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria wycieczki kilkudniowe
03:38 h
20.83 km/h
Rowerem wzdłuż wybrzeża...
Dzień 4

Pojechaliśmy do Darłowa żeby zobaczyć rzekomy ósmy cud świata, czyli Chińską Armię Terakotową... okazało się jednak że na wystawie jest tylko kilkanaście figur i w dodatku są to woskowe repliki... tak więc nic specjalnego(poczekam aż wystawa wróci do Warszawy).. Zamiast tego zobaczyliśmy Zamek Książąt Pomorskich i Kościół Mariacki, będący najstarszym gotyckim zabytkiem Darłowa... Ponadto znajduje się w nim "Mauzoleum Pomorskie z sarkofagami Króla Eryka, Elżbiety, żony ostatniego Księcia Pomorskiego i Jadwigi - Księżniczki Pomorza."

wspomniany wcześniej zamek:

I znowu w trasie...

Ten znak mówi wszystko:

to był najdłuższy i najcięższy podjazd na trasie.. za to przy zjeździe podbiłem Vmaxa do 54,33km/h

Jeszcze kilkanaście kilometrów i okaże się że musimy nadrobić spory kawałek bo nadmorska droga(widniejąca na mapie) jest zamknięta dla turystów -jednostka wojskowa czy coś... no więc musimy jechać naokoło... starając się nadrobić stracony czas wynajdujemy skróty przez jakieś wsie, polne drogi ze śladową ilością asfaltu i wielkimi dziurami -krajobraz iście księżycowy
i takim oto sposobem przejechaliśmy wzdłuż całe województwo zachodniopomorskie..

Objazda:

I tak upłynął wieczór i poranek - dzień czwarty...

Darłówko-Darłowo-Zakrzewo-Rusinowo-Jarosławiec-Korlino-Zaleskie-Duninowo-Ustka-Objazda-Rowy

k o m e n t a r z e

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losis